styleandmode.blogg.se

Läskigt

Publicerad 2013-05-26 19:29:12 i Allmänt,

Jag kom och tänka på en sak för ett tag sen. 
Jag har alltid stört mig på sådna som skriver på sociala medier om någon närstående som är sjuk och sånt. Att de skriver "kämpa på ..." för oftast är inte den personen som det är riktat till komplad till sociala medierna. Men jag kom på när en av mina närstående blev sjuk så skrev jag på twitter "jag älskar dig x, be strong" och jag förstår nu varför man gör så. Eller jag gjorde så för att jag trodde att på något sätt skulle det nå honom att jag skrev så. Men det finns självklart dem som bara söker uppmärksamhet när de skriver så. Det märker man vilka som gör och inte gör. 
Men jag tror att mitt nådde fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela