styleandmode.blogg.se

Mycket av...?

Publicerad 2013-05-14 16:04:39 i Allmänt,

Plugg..
Hej, igår bloggade jag ingenting som ni säkert vet.
Natten till igår sov jag inte en enda sekund. 
Hade ett matteprov igår som jag var tvungen att kunna. 
Gjorde jag det,? Nej, provet kändes förjävligt. 
Hade offrat en hela natt till bara matte och sen går det åt pipan på provet. 
När jag kom hem pluggade jag och sen gick jag och la mig vid 8, somnade halv 9 och vaknade halv 7 imorse av att jag hade försovat mig. Hoppas ni har haft finare gårdag än jag. 
 
Vill lärarna att jag ska drunkna i denna läx och provhög? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela