styleandmode.blogg.se

Något som betyder

Publicerad 2013-05-01 16:09:00 i Allmänt,

Världens bästa tjejer! 
Hade en grym valborg tack vare dessa krabbater.
Skrattar ihjäl mig när jag går igenom alla bilder som togs igår, så jäkla störda och fula. 
Blev närmare 500 bilder, hmm. 
Vänner som man skrattar så mycket med så att man tror att man kommer ha magrutor dagen efter, de är riktigt bra vänner. Precis så är det med mina fina vänner. Ni betyder 1000 gånger mer än kakor för mig, vilket är väldigt väldigt mycket haha. 
 
GUD vad jag älskar er tjejer. 
Vi är som vi är, ta bilderna med ett gott skratt eller 3 nypor salt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela