styleandmode.blogg.se

The weekend

Publicerad 2013-05-21 17:08:52 i Allmänt,

Min helg blev underbar.
Ni vet redan om vad jag gjorde i fredags men från lördag-söndag ska jag berätta. 
I lördags myste jag runt lite på dagen och sen mot kvällen kom min fina vän Lisa hit och vi pratade, lagade mat, kollade hockey, fixade efterätt och såg filmer. Sen somna vi runt 3. En riktigt grym lördag.
Vi vaknade upp ganska tidigt i söndags och gjorde en riktigt god frukost som vi åt framför en film. Därefter åkte jag med Lisa och nästan hela hennes familj och spelade minigolf. 
Det var sjukt varmt, blev ganska hyffsat väder och det var jättemysigt att spela minigolf.
Därefter åkte vi till maxi och handlade middag (lunch) som vi fixade hemma vid Lisa.
Det blev baguetter som vi hade massa gott emellan. 
På kvällen kom en underbar kille som heter Daniel och vi kollade hockey och bara hade det allmänt trevligt. Sen fick jag skjuts hem från Lisa av honom, riktigt snällt. ;) 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-05-21 20:10:59

Du är bäst, tack för helgen!

Svar: Du är bäst min vän, tack själv för i helgen. Hoppas vi snart gör om det :))
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela