styleandmode.blogg.se

Valborgsmässoafton

Publicerad 2013-05-01 13:37:34 i Allmänt,

God eftermiddag alla trötta människor. Blev det en sen kväll igår? Det blev det för mig, somnade runt 3. Men vaknade kl 8 i morse och jag är piggare än vanligt. Jag hade en riktigt underbar valborg igår. Mellan kl 5-6 ramlade det in 5 st tjejer hemma hos mig. Amanda, Evelina, Maja, Ida och Felicia. Jag hade städat och bakat maränger innan och när de kom så lagade vi maten tillsammans. Förrätt: toastskagen, Varmrätt: massa grillat, potatis i ugn, fräsch stor sallad och majsröra, Efterrätt: maränsviss. 
Maten blev inte klar förens halv 9. Men då var alla så hungriga så det var riktigt gott att äta. Grillen krånglade men sen fick vi fyr på den, Amanda har nog ingen luft kvar i lungorna idag. ;) Kändes som att vi åt hela kvällen, verkligen. Men det var så gott och så trevligt. Alla sov över (åver) vilket var jättekul. Evelina åkte precis hem, så nu har alla åkt hem och jag ska börja fixa ordning hemma. TACK mina babes, för en underbar kväll och valborg. Det gör vi snart om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela