styleandmode.blogg.se

Världens bästa mamma

Publicerad 2013-05-05 18:18:06 i Allmänt,

Grattis till min finaste mamma som fyller år idag.
Jag älskar henne 53 varv runt jorden och tillbaka, hon finns alltid där för mig och jag kan prata med henne om allt och inget. Hon ser mina framsteg men även mina misstag, men vi hjälps åt att lösa misstagen och sedan går vi vidare. Det är en underbar känsla att veta att man alltid har någon vid sin sida att prata med och falla tillbaka på. Att ha någon att luta sig mot när man är ledsen, jag har min mamma. 
Grattis och jag hoppas du läser detta. 
Du är värld allt bra på denna jord. 
Du är bäst.
Från din dotter.
 
Citat: 
Dear mom, I may not like you always. 
We may have arguments and fights sometimes. 
But there´s one thing that you should know,
I love you always and forever! 
 
Remember that I love you mum! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela