styleandmode.blogg.se

What...?

Publicerad 2013-05-04 18:04:47 i Allmänt,

Vet ni vad jag har gjort idag? 
Vaknade, började fixa iordning sakerna till födelsedagsfirandet, mamma fyller år imorgon så vi hade släkten här idag. Jag bakade till 1 inatt så började förbereda lite imorse, sen tar jag en pause och sätter mig vid datorn och kollar lite, blir påmind om att det är model casting idag, så jag skriker på mamma att det är model casting i dag på clarion hotel, svaret jag fick tillbaka var "men varför är du ens kvar hemma, GÅ". Haha, så jag ringde min fina vän Hanna och då bestämde vi oss för att åka in. Det var en timme tills bussen skulle gå så det var bara att slänga sig in i duschen och sminka sig samt kasta på sig kläder. Men jag hann. Så jag, Nellie Andersson, har varit på model casting idag, jag själv är fascinerad och chockad över att jag gick dit. När man kom dit så skulle man fylla i en ansökan och sen kom man in i ett rum där man fick ta några snabba foton. Jag får hoppas på det bästa. Alltid varit en dröm att bli model, jag har ju längden om man säger så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela