styleandmode.blogg.se

Vilket lyckorus!

Publicerad 2013-10-08 11:05:22 i Allmänt,

Godmorgon fina människor! 
Jag har hållt på förfullt med bloggdesignen och idag när vi hade lektion så hade vi grupparbete och då är jag och min klasskompis Jennifer i samma grupp. Hon kan jättemycket om bloggdesign fick jag reda på, blev överlycklig då hon hjälpte mig så snällt. Jag är typ som ett barn på julafton, för nu ser bloggen riktigt bra ut. 
Men inte klar ännu, snart så!
 
STORT tack till underbara henne! <3
En sommarbild 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bloggläsare

Publicerad 2013-10-13 12:24:16

När kommer din nya blogg upp? :D

Svar: den är pågång, fullt ös! :) länkar så fort att jag är färdig! :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela