styleandmode.blogg.se

Vill börja igen

Publicerad 2013-10-03 21:39:00 i Allmänt,

Hej kära ni. 
Jag trodde verkligen att jag bara skulle ha en sommarpause. 
MEN det visade sig att jag började träna som jag ännu gör och det innebär att jag kommer hem sent på kvällarna och då måste jag ännu hinna med att duscha, äta, plugga och sen få en bra nattsömn. Så jag har knappt tid med något, hinner inte ens vara med mina underbara vänner. Men min fråga till er är nu om ni tycker att det är värt att jag börjar igen? Vad vill ni? 
 
Kramar N!
 
Bildbomb från då jag bloggade. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-05 00:02:41

Börja igen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-05 20:45:26

Börja igeeeeen :)

Postat av: Bloggläsare

Publicerad 2013-10-06 14:07:35

Håller med dom över!

Postat av: Maja

Publicerad 2013-10-06 20:41:41

Jaaaaa Nellie, börja blogga! ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela